see uth banner

μενού

Το Προσωπικό του ΠΤΕΑ

Επαφή

Άλλες πληροφορίες

xristou    

Ακαδημαϊκή βαθμίδα: Επίκουρος Καθηγητής

Γνωστικό Αντικείμενο: Νευρογνωστική Ανάπτυξη του Παιδιού 

Email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τηλ: 24210-74885

Βιογραφικό σημείωμα

Τομείς ερευνητικού ενδιαφέροντος

  • Πρώιµοι νευρογνωστικοί μηχανισµοί Ευαισθησίας: Νευροφυσιολογικοί, συµπεριφορικοί και γενετικοί µηχανισµοί επεξεργασίας ερεθισμάτων και η συμβολή τους στην μεταγενέστερη γνωστική και συναισθηματική ανάπτυξη
  • Νευρογνωστικοί μηχανισμοί Συναισθηµατικής Ρύθµισης: πρώιµοι δείκτες συναισθηµατικής ρύθµισης κατά την παιδική ηλικία
  • Αλληλεπίδραση Γονιδίων- Περιβάλλοντος και ανθεκτικότητα: Μηχανισµοί συναισθηµατικής προσαρµογής και προεκτάσεις στην διαφοροποιημένη διδασκαλία.

Μαθήματα ΠΤΕΑ

  • Βασικές Αρχές Νευροψυχολογίας του Παιδιού
  • Γνωστικές Λειτουργίες του Παιδιού & του Εφήβου
  • Αποκλίσεις Νευρογνωστικής Ανάπτυξης
  • Νευροψυχολογική Αξιολόγηση του Παιδιού

Ώρες συνεργασίας:

        Πέμπτη 12-3μμ (Νέο Κτίριο, 2ος όροφος, 12Β)

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις 

  • Christou, A. I., Tsermentseli, S., & Drigas, A. (2023). The Role of Mobile Games and Environmental Factors in Improving Learning and Metacognitive Potential of Young Students. International Journal of Interactive Mobile Technologies (iJIM), 17(18), pp. 67–84. https://doi.org/10.3991/ijim.v17i18.42437
  • Christou A. I., Miall R.C., McNab F., & Galea, J. (2016). Individual differences in explicit and implicit visuomotor learning and working memory capacity. Nature Scientific Reports, 6, 36633. http://dx.doi.org/10.1038/srep36633
  • Christou, A. I., Endo, S., Wallis, Y., Bair, H., Zeegers M. P., & McCleery J. P. (2016). Variation in serotonin 5-HTTLPR short/long genotype modulates resting frontal EEG asymmetries in children. Development and Psychopathology. 1-12. http://dx.doi.org/10.1017/S0954579415000413

 

Go to top