Οι φοιτητές του παρακάτω πίνακα (ΑΜ = Αριθμός Μητρώου) έχουν δηλώσει και ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ συγγράμματα ΧΩΡΙΣ να έχουν δηλώσει τα αντίστοιχα μαθήματα στην δήλωση μαθημάτων του Χειμερινού εξαμήνου 2016-17. Τα ονόματα τους θα σταλούν στον Εύδοξο και θα κληθούν να τα επιστρέψουν σε ΚΑΛΗ κατάσταση. Αν υπάρχει οποιαδήποτε αμφισβήτηση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου (γραφείο 11Β, 1ος όροφος).
Σημειώστε πως στην σχετική ανακοίνωση αναφέρεται κάθε φορά με σαφήνεια πως: "...δικαιούνται να παραλάβουν συγγράμματα μόνο για τα μαθήματα εκείνα τα οποία έχουν συμπεριλάβει κατά το τρέχον εξάμηνο στη δήλωση μαθημάτων τους."
course_code | course_title | ΑΜ φοιτητή |
ΙΠ1000 | Ιστορικοί τόποι και περιβάλλον. Διδακτικές προσεγγίσεις για παιδιά προσχολικής ηλικίας | 01575 |
ΠΔ1395 | Οργάνωση του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος Ι | 01591 |
ΕΑ21Ε | Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση | 01598 |
ΕΑ26Ε | Εκπαίδευση παιδιών με προβλήματα συμπεριφοράς | 01598 |
ΠΑ1 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 | 01598 |
ΕΑ2Ε | Παθογένεια της αναπηρίας | 01607 |
ΕΑ13Ε | Διάσπαση προσοχής - υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις | 01615 |
ΕΑ17Ε | Εργαστήριο γραφής και ανάγνωσης στον κώδικα Braille | 01679 |
ΠΑ1 | Πρακτική άσκηση γενικής αγωγής δασκάλων 1 | 01679 |
KT0321 | Κινητική και δημιουργική έκφραση στην προσχολική εκπαίδευση:θεωρία και πράξη | 01680 |
ΕΑ32Ε | Διδακτικές μέθοδοι και στρατηγικές για μαθητές με ΜΔ | 01697 |
ΨΓ8Ε | Θεωρίες προσωπικότητας | 01697 |
ΕΑ2Ε | Παθογένεια της αναπηρίας | 01703 |
KT0321 | Κινητική και δημιουργική έκφραση στην προσχολική εκπαίδευση:θεωρία και πράξη | 01713 |
KT0321 | Κινητική και δημιουργική έκφραση στην προσχολική εκπαίδευση:θεωρία και πράξη | 01722 |
ΕΑ21Ε | Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση | 01793 |
ΑΕ1204 | Νεοελληνική Πεζογραφία | 01841 |
ΠΚ3Υ | Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (Υποχρεωτικό) | 01902 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01907 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01921 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01935 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01937 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01947 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01954 |
ΠΚ3Υ | Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (Υποχρεωτικό) | 01962 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 01965 |
ΠΕ6Ε | Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (Επιλογής) | 01991 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 02008 |
ΕΑ20Ε | Η αξιολόγηση και η διδασκαλία δεξιοτήτων γραμματισμού σε κωφά/βαρήκοα παιδια (ΕΡΓ) | 02028 |
ΠΚ3Υ | Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις (Υποχρεωτικό) | 02031 |
ΕΑ18Ε | Εκπαίδευση και αναπηρία | 02184 |
Κυριαζής Βαΐτσης - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.