Πρόγραμμα Σπουδών
- Λεπτομέρειες
- Εμφανίσεις: 12326
Για την απόκτηση του Μ.Δ.Ε. του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών απαιτείται συνολικά η παρακολούθηση και επιτυχής εξέταση σε σειρά μεταπτυχιακών μαθημάτων. Συνολικά στο Π.Μ.Σ. αντιστοιχούν εκατόν είκοσι (120) πιστωτικές μονάδες ECTS.
Α' ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Κοινά μαθήματα για τις τρεις Κατευθύνσεις |
||
Μαθήματα |
Πιστωτικές Μονάδες/ECTS |
|
1 |
7,5 |
|
2 |
7,5 |
|
3 |
Κοινωνιοπολιτισμικές Προσεγγίσεις της Ανάπτυξης και της Μάθησης (Υ) |
7,5 |
4 |
7,5 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Β΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Α΄ Κατεύθυνση: Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη (επιλογή ενός εκ των δυο μαθημάτων επιλογής) |
||
5 |
7,5 |
|
6 |
Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση (Υ) |
7,5 |
7 |
Στρατηγικές Διαχείρισης Συμπεριφορικών Δυσκολιών των Μαθητών (Υ) |
7,5 |
8 |
Επιλεγόμενο Μάθημα: Α) Στατιστική (Ε) |
7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Β’ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες (επιλογή ενός εκ των δυο μαθημάτων επιλογής) |
||
5 |
Μαθησιακές Δυσκολίες – Ορισμοί, Έννοιες, Αίτια –Επιστημολογικά Θέματα (Υ) |
7,5 |
6 |
7,5 |
|
7 |
Θεωρητικές Προσεγγίσεις στην Αντιμετώπιση των Μαθησιακών Δυσκολιών (Υ) |
7,5 |
8 |
Επιλεγόμενο Μάθημα: Α) Στατιστική (Ε) Β) Αποτελεσματικές Εκπαιδευτικές Πρακτικές στην Ειδική Αγωγή και την Ενταξιακή Εκπαίδευση (Ε) |
7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Γ’ Κατεύθυνση :Γλωσσική Ανάπτυξη, Παθολογία της Γλώσσας και Εκπαιδευτική Παρέμβαση |
||
5 |
Δομικοί Μηχανισμοί Γλωσσικής Ανάπτυξης (Υ) |
7,5 |
6 |
Νευροβιολογικές Βάσεις Γλωσσικών Λειτουργιών (Υ) |
7,5 |
7 |
Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις Γλωσσικής Παρέμβασης (Υ) |
7,5 |
8 |
Γνωστικές Διεργασίες και Γλωσσική Ανάπτυξη (Υ) |
7,5 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Γ΄ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Α΄ Κατεύθυνση : Ειδική Αγωγή και Ενταξιακή Πράξη |
||
9 |
Στρατηγικές Ανάπτυξης Κοινωνικών Δεξιοτήτων (Υ) |
10 |
10 |
Διαφοροποίηση Αναλυτικού Προγράμματος και Προσαρμογές στη Διδασκαλία (Υ) |
10 |
11 |
Συνεργατικές Πρακτικές (Υ) |
10 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Β΄ Κατεύθυνση: Μαθησιακές Δυσκολίες |
||
9 |
Μέθοδοι και Στρατηγικές Διδασκαλίας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ) |
10 |
10 |
Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στο Μάθημα της Γλώσσας για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ) |
10 |
11 |
Προσαρμογές στη Διδασκαλία και το Διδακτικό Υλικό στα Μαθήματα των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών για Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες (Υ) |
10 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Γ’ Κατεύθυνση: Γλωσσική Ανάπτυξη, Παθολογία της Γλώσσας και Εκπαιδευτική Παρέμβαση |
||
9 |
Παθολογία της Γλώσσας (Υ) |
10 |
10 |
Σύγχρονες Διδακτικές Προσεγγίσεις της Γλώσσας (Υ) |
10 |
11 |
Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις για τη Γλωσσική Ανάπτυξη σε Παιδιά με Νοητική Καθυστέρηση (Υ) |
10 |
Σύνολο ECTS |
30 |
|
Δ' ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Μεταπτυχιακή Εργασία* ή Πρακτική Άσκηση* |
30 |
|
Σύνολο ECTS |
30 |
|
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ECTS |
120 |
Μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα μαθημάτων που ίσχυε στο Π.Μ.Σ. έως και το ακαδ. έτος 2014-2015 εδώ
Μπορείτε να βρείτε το πρόγραμμα μαθημάτων που ισχύει στο Π.Μ.Σ. από το ακαδ. έτος 2015-2016 εδώ